Tema: Re: Mamytes, ka mastot apie NT brokeriu tarpininkavima?
Autorius: Dar321
Data: 2015-05-08 11:03:35
Gerų agentų su žiburiu reikia ieškot.
Dabar ieškom patalpas išsinuomot, tai tiesiog tragedija - suradus
skelbime daugmaž tinkamas, ilgai ir nuobodžiai bandai prisiskambint jas
parceliuojančiam agentui, kai (jei) pavyksta, bandai sutart apžiūrėt,
tačiau dažniausiai gali tik po kelių dienų. Apžiūrėjus ir pradėjus
derinti niuansus, viskas tęsiasi iki begalybės ilgai. Panorėjus dar
kartą atidžiau apžiūrėt ir sudaryt tvarkytinų darbų sąrašą, agentas
sutinka tik po savaitės. Prisiskambint (tiesiog nekelia ir
neperskambina) kartais nepavyksta ir visą savaitę...
Tinkamas patalpas radom praeito mėn. vidury, tikėjomės greit įsikelt,
tačiau agentas iki šiol nesugebėjo net antrą kartą susitikt.
Štai kokia realybė.