Tema: Re: Mamytes, ka mastot apie NT brokeriu tarpininkavima?
Autorius: Dede_Pranas <dedepranas @ gmail.com>
Data: 2015-05-07 17:57:39
panasiai ir galvoju, plius jie dar turi asortimenta, kas pardavimo prasme
yra siek tike geriau, nei vienas objektas.
padariau cia tokia atranka, pasidariau siokia tokia NT analize pats ir
nusprendziau eiti su brokeriu del keliu mano manymu logisku priezasciu.
bus pirma patirtis.

"news"  wrote in message news:midlo6$ei6$1@trimpas.omnitel.net...

On 06/05/15 21:01, news wrote:

> yra durniu kurie nesugeba naudotis internetu ir patikrinti bent 2 saitus
> per diena. Nors jie galvoja, kad jie sugeba. As niekada netikejau, kad
> taip gali buti kol neatejo pirkejas su agentu ir nepaklause:
> - tai kodel jus neparduodate savo buto per skelbimus?
> - tai kad parduodu. /kreivas agento zvilgsnis/
> - aaaaa
>
> taip ir nupirko, apeidamas agenta, bet aciu agentui, kad ji atvede.
> Jokio eksluzyvo nebuvau daves ir net neleidau fotkinti.

ps. agentas realiai padeda surasti pirkeja/pardaveja/nuomininka kai tu
fiziskai neturi galimybes uzsiimti ieskojimu. Pvz. esi perdaug uzimtas
arba esi perdaug toli nuo veiksmo vietos. Tiesiog reikia kazkiek
lankstumo - nepasirasineti tipiniu sutarciu ir nustatyti atsakomybes
ribas. Jeigu agentas bruka nepalankia sutarti - reikia suprasti kad tai
nerimtas zmogus ir su juo neprasideti.