Tema: Re: NT vertintojas visiems bankams
Autorius: kaiser
Data: 2014-08-29 11:12:42
Man nereikia, bet kai keliuose bankuose lankiausi prieš gerus metus tuo
klausimu, tai visada būdavau nukreipiamas pas vadybininkę, o ne pas
kasininkę. Vadybininkė, žinodama savo banko politiką, paprastai gan
tiksliai nupasakodavo ko man konkretaus turto atveju galima tikėtis iš
jų banko. Išskyrus vieną Danskėj. Buvo ryškiai apatiška, tai nekankinau jos.

--
kaiser