Tema: Re: NT vertintojas visiems bankams
Autorius: ravikas
Data: 2014-08-28 14:40:36
2014.08.28 14:11, sig rašė:
> nu bankas juk duoda nuo ivertintos sumos paskola,
>   kox skirtumas kuriam bankui vertins... ivertinta suma (namo kaina) juk
> nesikeis.
>
> tiesiog kai jau sutari su kazkuriuo bankui tai vertintojas padaro
> ataskaita butent tam bankui, nes skirtingiem bankam skiriasi vertinimo
> ataskaitos forma.

ką tu su banku sutarsi be vertinimo, net procentus sako tik ~ tai kaip
palyginti kuriame sąlygos geresnės? Paraišką paskolai gauti gali
pateikti tik su turto vertinimu. Man reikėjo paskolos remontui namo, tai
danske banke sako duosim 70% viskas tinka etc, užpildau paraišką ir po
savaitės sako viskas ok, bet duodam tik 50% :D