Tema: Re: Sunta tarpupirsciai
Autorius: RaR
Data: 2014-08-08 19:09:23
Man taip jaunam ilgai būdavo, tarpupirščiuose oda taip sušusdavo, kad
nusilupdavo iki kraujo. Galvojau kad grybelis, kreipiausi keliskart pas
gydytoją, bet nieko nerado. Pagaliau kai apsivedžiau žmona pastebėjo,
kad nusiplovęs normaliai tarpupirščių neišsišluostau. Taigi, pradėjau
kojas plautis su muilu ir kas kartą švariai išsišluostyti tarpupirščius.
Problema greitai išnyko ir nebeatsirado, net pačiam keista kad viskas
buvo dėl tokio kvailo aplaidumo.

Gal tavo problema kita, bet nemanau kad nuo šutimo labai sveika
peroksidas - juk nuo jo oda kaip tik pabala ir apmiršta.