Tema: Re: Sunta tarpupirsciai
Autorius: neravardo
Data: 2014-08-06 18:39:22
taip ir man buvo. Ziema labiau, vasara maziau. Bet nesibaigdavo. Nuejau pas
dermatologa. Paaiskino paprastai - ant odos gyvena kazkokia tai bakterija
(pavadinimo nepamenu), jei daugiau prakaituoji, jai geros salygos, vystosi
ir eda tavo oda - cia atrodo kaip sutimas. Gydytis liepe paprastai - tepalas
(pavadinima, jei noresi, ryt parasysiu), ir kojas plauti liepe su safeguard
muilu, naikinanciu bakterijas, sake ta savybe - ne reklamos triukas. Padejo,
beveik isnyko reiskinys.
BET!!! Mikrobiologini ar koki tyrima padare, kad patvirtintu ta bakterija.
Tai ir tau rekomenduoju aplankyti dermatologa. Nesigydykime patys.