Tema: Re: Kaip apsaugoti garazo spynas nuo uzsalimo?
Autorius: Sail
Data: 2014-01-22 12:44:09
Na tai naujoms masinoms privalomas tech aptarnavimas pas dyleri, kitaip
garantija negalios, ir ten jau viskas pagal pilna programa.
Kainuoja tiek, kiek visas senas automobilis. Pazistu pilieti, kuris spjove i
garantija vien del to nurenginejimo uz tech aptarnavima.

Disciplinuotu tautu atstovai kartais yra gerai - sia vasara fricai keisdami
ratus prisuko varztus dinamometriniu raktu! As juos pries tai prasiau -
neuzkalkit varztu (kaip tautieciai musu daro). Jie man sako - buk spakainas,
viskas bus taip kaip reikia. Saunuoliai. Ant LT tokio finto nesu mates,
besmegeniai uzhujarina su pneumatiniu suktuku, ir paskiau be lauztuvo atsukt
neina.