On 1/21/2014 3:50 PM, Sail wrote: > Sudetines dalys tokios: > > synthetic brake fluid based on glycol ethers, alkyl > polyglycols and polyglycol esters. It contains inhibitors to prevent the > corrosion of > metallic brake > components and to reduce oxidation at increased temperatures > > Nesu didelis chemikas, bet itariu kad nelabai ten korozija jis skatina. Kiek > krapstinejaus su auto, tai nemaciau, kad butu padidejusios korozijos > zidiniai ten, kur apvarveje stabdziu skysciu. Veikimo mechanizmas (gali būti) labai paprastas: dėl savo savybių (ir paskirties) stabdžių skystis pritraukia vandens. Pats būdamas lipnus, tą vandenį prikabina prie paviršių, o šis kartu su oro deguonim paleidžia procesą. Vamzdeliuose vandens itin mažai, taigi jie nerūdyja. O štai "suteptoje" spynoje... S. >>> Na aisku, zinosim, ne tiek daznai su stabziu skysciu teko reikalu tureti. >>> >>> O stabdziu vamzdeliai buna ir geleziniai, tik kad cinkuoti arba padengti >>> plastiku. Buna ir NiCu lydinio. >>> Bent jau internetas taip sako. >> >> Tai pasyvuoti tie vamzdeliai. O stabdþiø skystis tampa agresyvus, tik >> gavæs vandens - pasak tautosakos. >> >> Tiesà sakant net neþinau, kokio tirpiklio pagrindu jis padaromas >> >> S. >> >>>>> Bet stabdziu skysti tarsi naudoja uzrudyjusiems varztams atmirkyt? >>>> >>>> Atmirkymas netrunka am?inyb?s. Po jo PRIVALOMA sutepti >>>> >>>>> Ir korozijos sukelt jis tarsi neturetu, tada gi iskirmytu visi stabdziu >>>>> vamzdeliai is vidaus. >>>> >>>> ...jei b?t¸ gele?iniai >> > >