Tema: Re: Gyvunu prieglaudos vagonetke
Autorius: finito
Data: 2014-01-14 13:02:59
nu tu del triuksmo dar pamastyk. dabar ziema kai langai uzdaryti tai kaip ir
dzin, nesigirdes, langai sandarys. o vasarop kai langus prasidarysi ir
prades ambrinti tai oi dar ir kaip girdesis ir uz tu 80m. jei noresi vakare
pasedeti lauke tai is viso uzknis. o ambrinti jie gali nebutinai ant tavo
sunio: pamatys koki ezi ar pele einancia ar koki pauksti atskridusi ir jau
au au au. o vienas pradeda, kiti choru prisijungia siaip del kompanijos.