Tema: Re: Gyvunu prieglaudos vagonetke
Autorius: Vaidas
Data: 2014-01-14 12:10:59
Priklausomai nuo prieglaudos veikėjų fanatiškumo/suprantingumo gali
įsivelti į didžausio pasaulyje blogiečio vaidmenį, jei norėsi tuos
veikėjus iškelti (priežastis nesvarbi), nes gi vargšai šuniukai, jie
patys savanoriai.

Dar toks niuansas, kad daug žmonių gyvūnus tiesiog paleidžia kažkur
šalia tų vagonėlių, įmeta per tvorą ar pririša šalia jos. Priežasčių
neįsivaizduoju, bet manau "deja šiuo metu niekaip vietų neturime" bei
"prieglauda šiuo metu nedirba, o aš su šunim atvažiavau ir atgal negrįšiu".
Na dar visi šunys bus vedžiojami (dažniausiai ne po vieną). Tame
didžiausias blogis, kad kartu lodinami visi aplinkinių kiemų šunys.

Na o triukšmas tikrai neretai būna ištisinis lojimas dieną-naktį.
Kartais būna tylu - nežinau čia nuo ko priklauso.

Vaidas