Tema: Re: Spam'as SMS
Autorius: locked
Data: 2013-11-17 16:30:59
vienomis problemomis uzdengineti kitas, kazkaip neguodzia.. ir taip uztenka
tokiu paskendeliu ant kuriu joja visi kas netingi, palikim tai supermamytems
nosimis sulindusioms i vystyklus taip stipriai, kad niekas aplinkui
neegzistuoja :D aisku galima paaiskinti afrikos vaikui kaip tau blogai kad
tavo vaikutis nenori valgyt, turbut irgi panasiai apie problemas pagalvotu
:) nelendant i panasius krastutinumus, kaip bepaziuresi, net jei zmogus
tebunie ir pilkas proletaras kuriam uztenka slapiankos ir miegucio,
telefonas neturi buti dar vienu be reikalo demesi blaskanciu saltiniu. juo
labiau tapti dar viena skyle (kuriu ir taip per daug, o sita dar ir
nepelnytai patogi) pro kuria landzios smegenis plaunanciu versloparazitu
pimpalas. aisku galima isjungti garsa. bet gi buna pasitaiko kad uzeina
ikvepimas ir prasideda 'thinking session', nu tai tuo metu tikrai i galva
neateis mintis kad reikia kazka isjungineti. aisku vegetacijai maximos
kasoje ar prie puodu gal ir netrukdo, bet ar turim turi teise sprest kieno
atskaitos taskas "teisingesnis"? niekas nesako kad sms sunku istrinti. tik
tiek kad tai tolygu visokiems dalbajobams einantiems per butus ir
siulantiems visoki suda. sito negalima lyginti su pasto dezuciu (realiu ir
internetiniu) siukslinimu, kas realiai yra kaip ir px