Tema: Re: Spam'as SMS
Autorius: ABLomas
Data: 2013-11-17 11:20:35
On 2013.11.17 11:13, amenox wrote:
> Dar yra tokia omnitelio paslauga , reklamų siuntinėjimas, padefaultu
> įjungta. :) Reiktu prie savo accounto prisiloginus ją išjungti. Nors man
> tas nepadėjo, visvien tos reklaminės žinutės eina.

Išjungiau. Nepadėjo. Nuėjau į saloną, pakalbėjau. Du kartus.
Nepagelbėjo, pakeičiau operatorių. Pas kitą dar pradinio pokalbio metu
pasakiau - gausiu iš jūsų nors vieną skambutį ar SMS "nusipirk pyptoną"
- eisiu kitur.
Tai operatorius kaip ir nesiuntinėja (nors per kokius penkis metus man
rodos pora pasiūlymų pirkt dramblį gal esu gavęs), bet kiti rašinėja...

Kariaut "teisingai" - teisman, mostaguojant visais ten reklamos ribojimais?