Tema: Re: Molten BGL7 ?
Autorius: Darko
Data: 2013-09-27 09:58:39
1 Nike, Adidas man kiek per sunkūs. O dauguma mano komandos nešioja Nike :)
tik aišku, ant kokio modelio papulsi :)
2 praktiškesnė dvipusė apranga, pabandyk Audimo, tikrai superinė. Dar yra
RIND iš normalesnių, nebūtina NIKE :) na, nebent babkių turi daug :D kažkiek
NIKE turėjo lietuviškų prekių, kaip dabar, nežinau.

D.