Tema: Re: Molten BGL7 ?
Autorius: Icetom
Data: 2013-09-25 15:40:24
> Aš perku iš Vilniaus krepšinio sąjungos, jeigu vidui.

Taip, žiūriu naudojimui viduje. Dėkui už info. Man ir ką tik google išmetė
šią info:
http://www.vmks.lt/prekes-krepsiniui

> Originalūs GG7 ir superiniai vidaus vartotojimui, bei pigūs. O kuo tas
> BGL7 išskirtinis?

Tuo, kad GL7 yra best of the best iš Molten. Be je, būtent su GL7 žaidžia
Europos čempionatuose ir pan. Dabar turiu gal 98 m. pirktą Spalding viduje
skirtą kamuolį su ZK composite medžiaga, tai norisi ko nors naujesnio vėl
pradedant žaisti krepšinį.

GG7 aprašymas:
Cushion Carcass
Cover Material: Composite PU Leather

GL7 aprašymas:
Cushion Carcass
Flat Pebble Surface = lygesnis paviršius, geriau sukimba
Full-Flat Seam = mažesni grioviai
Cover Material: Top Genuine Leather = turėtų taip neslysti iš rankų
suprakaitavus
http://www.molten.co.jp/sports/en/basketball/technology/advanced/index.html