Tema: Re: dar vienas klausimas apie Latvijos pajuri
Autorius: audrius
Data: 2011-06-02 23:29:02
hmm.. gaunasi nuo 50Lt nakciai - praktiskai virsutine riba, tiek kiek isivaizduociau
nu bet nera, taip kaip cia daug kas raso, kad uz 35Lt gali normaliai susirast, 50-60Lt galima ir toj pacioj palangoj, sventojoj irgi jau i kazkoki trobesi ne ant ratuku galima pretenduot.

aciu uz info, isidemesiu

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:is8r9j$8gq$1@trimpas.omnitel.net...
> cenu lapa:
>
> http://www.veju-paradize.lv/cenradis.htm
>
> "audrius"  wrote in message news:is8r4l$8cn$1@trimpas.omnitel.net...
>
> nerandu kainu, padek.
>
> "Lavonas" <xxx@xxx.lt> wrote in message

>>> 4. kambariu kainos pas privatininkus? kempinguose/nemukuose/cheap