Tema: Re: kaip gerai - ir čia komerrcijos pavarysiu :)
Autorius: -Lameris-@UK
Data: 2011-05-26 21:16:45
Žinoma, be reikalo aš čia prie tamstos kabinėjuosi. Kiek bemokėtum savo
pardavėjoms, man nuo to nei šilta, nei šalta, bet Lietuvoje situacija tokia,
kad p. Lubys prieš rinkimus numeta partijoms kasnelį, o po rinkimų šokdina
vyriausybę, nesutikdamas, kad būtų pakelta minimali alga. O partijos jo
klauso, nes kaip neklausys - prieš kitus rinkimus dotacijos negaus. Taip ir
vartosi liaudis mėšle.