Tema: Re: Rubai per interneta, kur?
Autorius: ramunas
Data: 2011-05-26 00:13:27
is uk siunciasi kazkokiu puslpaiu ... sako pigiau ... bet tai jei esi
nestandartiniu ismatavimu tai atsisiusi ir galesi po to per skelbiu.lt
pardavineti, nes dydis netiks :)
siaip tokiu pigiashenu kaip mergom tai vyrisku nera ... kinai nesiuna tokiu
dydziu :) o mergos po kelis baksus gali prisipirkti sukniu visokiu ...
manoji is kazkur uzsisakineja vis ... po to pardavineja neitikusius (kokius
85%) per kazkoki mergu susiburimo vieta internete ... o man fun
pasipyzdavoti :))