Tema: Re: tema apie mamas
Autorius: -Lameris-@UK
Data: 2011-05-21 22:13:45
Jei čia auto, padiskutuokim apie anglus. Kodėl jie neturi ženklo "Pėsčiųjų
perėja"? Eina vailai per gatvę, tai išeina diedas su geltona striuke, su
pagaliu, kurio gale apskritimas ir stabdo mašinas. Kažkoks absurdas. Gatvė,
kurioje gyvenu, virš kilometro ilgio, o nė vienos pėsčiųjų perėjos nėra.
Absurdas kažkoks.