o uzkaista tai cia iki kiek? iki raudonu? nes cia buvo tema siek tiek anksciau del kaitimo, tai den vienas zmogus apie dyzelius irgi kazka idomaus porino... Cituoju: "Na 2.0DTI yra biski kitaip. Be kondiskes temperatura kartais uzkyla virs 90, gal 92 kokie. Tada isijungia kazkoks is 3-ju karlsonu greitciu ir temperatura nukalama zemyn iki kokiu ~88. Kai kondiske ijungta, nuolat sukasi mazas karlsonas ir temperatura net per paciausius nejuda nei aukstyn nei zemyn, kaip ikalta ties 88-89. Ventiliatoriai yra du. Ir putimo greiciu yra nemaziau 3-ju: 1) mazesnis vent. pries kondiskes kondensoriu, 2) didesnis uz abieju radiatoriu, 3) abu kartu. Kada isijungia kuris nezinau. Valdo juos kazkoks kompiukas po kapotu + kazkiek reliu." "Newsgroups" <ergo@gmail.com> wrote in message news:i1442m$5dv$1@trimpas.omnitel.net... > Vectra B 2.0dti stovi 2 ventiliatoriai(didysis ir mazasis-kondisino.) . > Visiskai nesuprantu ju darbo eigos. Be to buna ,kad uzkaista net > variklis(miesto reazimu). Kai neijunktas kondishinas, tai ausina tik > didysis ventiliatorius ir buna kaip ir viskas ok. Bet kai ijungi kondishke > nesuprantu nieko. :( mano supratimu, ijungus kondishke, kondishino > radiatoriaus ventiliatorius (mazasis) turetu veikti visa laika. Bet pas > mano auto, uzsilus iki mazadaug 90-92 , didysis vent. jungiasi i antra > padeti, o tuo tarpu mazasis(kondishino) visai isijungia. Nukritus > temperaturai iki ~88-89 vel isijungia 1 greiciu dudysis ir isijungia > mazasis. Ir temperatura staigiai krenta iki ~84-85 laipsniu. Dar kita syki > net prie ~80 laipsniu jungiasi antras greitis didziojo ventiliatoriaus o > mazasis nesijungia. Nesuprantu ju sistemos visiskai. Gal ju valdymo blokas > durniuoja? Gal rele kokia? Gal galit kas pasakyt kuri ar kurios yra > ventiliatoriu reles? Termo davikliu radiatoriuose nera. Jis variklio > galvoje su dviem laidais! (manau, juos -ventiliatorius, valdo koks nors > tai valdymo blokas) > >