Tema: Re: VectraB klima
Autorius: Opel
Data: 2010-07-02 15:57:34
Mano vectriukei ir kazkokie panasus simtomai buvo(istisai pulsuojanciai
sniokste garintuve ir prastai salde). Tai ir dare raplovima kazkoki.Sake
,kad purkstukas prie garintuvo gali buti uzikises. Vien zodziu tikrino slegi
sistemoje, tai buvo netolygumas. dabar gerai , saldo konkreciai. jai ant Low
padeties ir 3 greicio(klimatronikas) tai saule "kepina" o salone beveik ir
salta :D. Tai visai tikiu, kad tas purkstukas ir buvo uzsikises. Meistrelis
sake,kad ne as pirmas susiduria su tokia problema. Ai ,tiesa, dar pakeite
viena uzpildymo "lapana" ,nes pats maciau kad kartais biski leidzia, tai vel
neleidzia. Tai jis ji "drocino" nemazai kartu ir uzpurske vis skyscio ir kuo
toiau tuo labiau pradejo burbulai pustis. :)   Man tvarke toks biski
suodukas meistrelis, bet manau,kad ismano visa ta reikala. Blogai tik,kad
jis pries menesi ,kaip pilde , nepraplove sistemos, nes tas purkstukas
snupste nuo masinos pirkimo(apie puse metu). kainavo 40lt(kartu su tuo nauju
"klapanu ir jo pakeitimu), nes kadangi neseniai jis naujai pildes buvo (90lt
tada kainavo) . Veiksmas prie Vilkaviskio.