Tema: Re: kaip resetinasi borto kompiuteris opel omegai?
Autorius: egis
Data: 2010-06-18 08:12:45
O tai gal visgi ausinimo skyscio dapilk? Ir kodel pranesimas apie freono trukuma tik prancuzu kalba? Nei anglu nei vokieciu nieko panasaus nera? mano ex_omegoj (1994, MV6, kondiocionierius, kompo kalba buvo fokishkai) nebuvo jokio pranesimo apie freona, tiesiog nesaldydavo ir viskas, o va apie ausinimo skyscio trukuma informuodavo rupestingai
--

egis
E39 530dA '00