Tema: Re: Q: Numones del Corsa 1.3CDTI '07~
Autorius: Sancheso
Data: 2010-06-04 17:43:15
o kodel tokie neigiami atsiliepimai apie Fiato dyzeliukus? ypac
siolaikinius... kaip zinau ten ecotec... zinau kad vazuokle FIAT'o, bet del
variklio - abejoju.
Gal yra zmoniu kurie nauduoja toki automobiliuka?

"Vytautas" <kazkas@kazkas.lt> ???????(?) ? ????????
?????????:hu6hir$8gs$1@trimpas.omnitel.net...