Tema: Re: Asta G vaziuokle
Autorius: Eex
Data: 2010-05-06 14:27:07
na su uztrauktu rankiniu nereikia seip vaziuot. tiesiog reikia suimituoti
tokia situacija, kad variklis gautu apkrova, t.y. su uztrauktu rankiniu jis
bando tempti masina, atsiranda apkrova varikliui, kuris savo ruoztu remiasi
i pagalves. jei kuri negera - ji ir skleis koki keista garsa, vibracija ar
subildes.