Tema: Re: Asta G vaziuokle
Autorius: Tomas
Data: 2010-05-06 13:42:56
Ok, reiks pabandyt vakare. Nu bet tai vistiek nesuprantu, tai cia jeigu su
uztrauktu rankiniu nebildes, o be rankinio bilda tai reiskia, kad problemos
kitur ieskot? Ir is vis nesuvokiu kazkaip - kodel subilda (netgi tikrai
ganetinai stipriai sudreba) tik svelniai gazuojant, o jei geriau uzmini tai
to bildesio nebuna... Sprendimas daugiau uzmint ant gazo netinka, nes
problema tikrai kazkokia yra ir ant kitu jokiu auto to nesu pastebejes :)