Tema: Re: Corsa kvailioja
Autorius: Mindaugas
Data: 2010-02-05 22:20:02
Sitoje Corsoje atrodo viska jau valdo pagrindinis kompiuteris.
Reikia vaziuoti oficialu servisa, kad jungtu diagnostika.
Man buvo su Zafira nuo 2005 metu panasiai, kai norejau pirkti.
Tik nedege lempos. Su pardavejumi nuvaziavome VLN i atstovo servisa ir rado,
kad greitis atsukinetas per 110 K km.
Atsukimo metu pagadintas softas kompiurerio.
Pataisė klaidas, bet masinos jau nebepirkau. :)

MIndaugas