Tema: Re: Bedos su turbina Opel Vectra B '96 2,0Di 16v
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-10-15 14:02:27
syk jau taip užtikrintai, pora namiokų :)

wastegate
variable turbine geometry.

Tikrai tai, kad yra išmetamosios dujos, garantuoja, kad turbina "pučia"?


Dainius

"TurboDysel" <att.d@gmail.com> wrote in message 
news:hb6ms5$nsf$1@trimpas.omnitel.net...
> Bent sito modelio (koks yra uzklausime) turbina dirba tokiu principu: 
> ismetamuju duju sparnuote automatiskai suka sparnuote oro padavimo i 
> isiurbimo kolektoriu(nes yra ant vienos asies!). Taigi, kuo daugiau 
> apsukutuo greiciau sukasi ismetamuju duju sparnuote ir tuo greiciau sukasi 
> oro padavimo sparnuote sukeldama vis didesni slegi! Kuo daugiau suspausto 
> oro, tuo geresne tauka! Tai taskas ir nematau daugiau gincu del turbinos 
> veikimo rincipo!
>  O jai zmogus sako, kad tai veikia tai neveikia turbina, tai gali buti tik 
> mexaninis gedimas. T.y. isdilus asele kreipia sparnuotes( juk slegis buna 
> didelis tiek vienai tiek kitai sparnuotei) ir jos kazkur stringa! o ne 
> kazkoks kompas turbina valdo:). Ar asele labai isdilus, tai nusimauni 
> slanga kur nuo oro filtro ateina ir paklibini! Kadangi masinele jau 
> metuose tai klibejimas tikrai bus bet turi buti kuo mazesnis!  O slegi 
> turbinos patikrint namu salygosm (ar bent kiek pumpuoja) tai paimi 
> pirstais slanga kur is turbinos i isiurbimo kolektoriu(jai su interkuleriu 
> tai pirma , i interkuleri o po to is interkulerio i isiurbimokolektoriu) 
> ,keli tlygiai apsukas ir jauti ar sukelia slegi ar ne ;). Turbina pradeda 
> sudaryt slegi nuo mazdaug 1700/min apsuku.
> Prisegu binara kad nebutu vel kokiu idomiu komentaru :D
>