Tema: Re: Bedos su turbina Opel Vectra B '96 2,0Di 16v
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-10-15 14:02:27
syk jau taip užtikrintai, pora namiokų :)
wastegate
variable turbine geometry.
Tikrai tai, kad yra išmetamosios dujos, garantuoja, kad turbina "pučia"?
Dainius
"TurboDysel" <att.d@gmail.com> wrote in message
news:hb6ms5$nsf$1@trimpas.omnitel.net...
> Bent sito modelio (koks yra uzklausime) turbina dirba tokiu principu:
> ismetamuju duju sparnuote automatiskai suka sparnuote oro padavimo i
> isiurbimo kolektoriu(nes yra ant vienos asies!). Taigi, kuo daugiau
> apsukutuo greiciau sukasi ismetamuju duju sparnuote ir tuo greiciau sukasi
> oro padavimo sparnuote sukeldama vis didesni slegi! Kuo daugiau suspausto
> oro, tuo geresne tauka! Tai taskas ir nematau daugiau gincu del turbinos
> veikimo rincipo!
> O jai zmogus sako, kad tai veikia tai neveikia turbina, tai gali buti tik
> mexaninis gedimas. T.y. isdilus asele kreipia sparnuotes( juk slegis buna
> didelis tiek vienai tiek kitai sparnuotei) ir jos kazkur stringa! o ne
> kazkoks kompas turbina valdo:). Ar asele labai isdilus, tai nusimauni
> slanga kur nuo oro filtro ateina ir paklibini! Kadangi masinele jau
> metuose tai klibejimas tikrai bus bet turi buti kuo mazesnis! O slegi
> turbinos patikrint namu salygosm (ar bent kiek pumpuoja) tai paimi
> pirstais slanga kur is turbinos i isiurbimo kolektoriu(jai su interkuleriu
> tai pirma , i interkuleri o po to is interkulerio i isiurbimokolektoriu)
> ,keli tlygiai apsukas ir jauti ar sukelia slegi ar ne ;). Turbina pradeda
> sudaryt slegi nuo mazdaug 1700/min apsuku.
> Prisegu binara kad nebutu vel kokiu idomiu komentaru :D
>