Tema: Re: Bedos su turbina Opel Vectra B '96 2,0Di 16v
Autorius: TurboDysel
Data: 2009-10-15 11:35:18
 Bent sito modelio (koks yra uzklausime) turbina dirba tokiu principu:
ismetamuju duju sparnuote automatiskai suka sparnuote oro padavimo i
isiurbimo kolektoriu(nes yra ant vienos asies!). Taigi, kuo daugiau
apsukutuo greiciau sukasi ismetamuju duju sparnuote ir tuo greiciau sukasi
oro padavimo sparnuote sukeldama vis didesni slegi! Kuo daugiau suspausto
oro, tuo geresne tauka! Tai taskas ir nematau daugiau gincu del turbinos
veikimo rincipo!
  O jai zmogus sako, kad tai veikia tai neveikia turbina, tai gali buti tik
mexaninis gedimas. T.y. isdilus asele kreipia sparnuotes( juk slegis buna
didelis tiek vienai tiek kitai sparnuotei) ir jos kazkur stringa! o ne
kazkoks kompas turbina valdo:). Ar asele labai isdilus, tai nusimauni slanga
kur nuo oro filtro ateina ir paklibini! Kadangi masinele jau metuose tai
klibejimas tikrai bus bet turi buti kuo mazesnis!  O slegi turbinos
patikrint namu salygosm (ar bent kiek pumpuoja) tai paimi pirstais slanga
kur is turbinos i isiurbimo kolektoriu(jai su interkuleriu tai pirma , i
interkuleri o po to is interkulerio i isiurbimokolektoriu)  ,keli tlygiai
apsukas ir jauti ar sukelia slegi ar ne ;). Turbina pradeda sudaryt slegi
nuo mazdaug 1700/min apsuku.
 Prisegu binara kad nebutu vel kokiu idomiu komentaru :D