Tema: Re: dabar dar blogiau
Autorius: opapa
Data: 2009-09-23 08:28:08
as irgi taip pagalvojau, kad neturetu buti kibirksties, bet yra.. na reikes
pameginti... o imobilaizeri imanoma nukenksminti ? o gal padetu viso kompo
keitimas - provincijoj uz 150 lt islituoja kazkokia mikruske is mano kompo
ir ilituoja i donora ir turetu buti gerai, bent taip sako... pats donoras 50
lt...