Nesu opelių specas, bet iš bendros patirties su tačkom kalbu :) mano galva, vienas realesnių variantų - sužiūrėt kas gali prisijungt prie "smegenų" ir tuomet ten palikti mašiną arba tą specą su įranga atsivežti prie šalto variklio ir on-line diagnostiką atlikt. "opapa" <pastas@pastas.lt> wrote in message news:h9ab7r$ubp$1@trimpas.omnitel.net... > hmmm meginom prisijungti su kazkokiu brangesniu kabeliu (~800 lt kainavo) > tai neisejo, pamenu senai pries 3 metus meginom su opeltech prisijungti > irgi neisejo.. tai nieko negalima paziureti. > dabar ziuri laidus, tai tipo pas mane kompas simtec 56.1, o laidai i ji > ienantys (spalvos) kaip 56.0, variklio davikliai 56.1... kazkokie burtai > dar vienas pastebejimas dirbant saltam varikliui atjungus oro srauto > matuokle jis pradeda dirbti graziau.... kaip sakiau galvojom kad oro > srauto matuokle (pas mane green filter, tai gal nesulauko taip smulkiu > detaliu ir uztersia, sugadina?), bet pakeitus jokio efekto.... > o visada kai yra gedimas elektroje uzsideda zaibas ? ar gali buti klaida, > bet zaibas nedegti ? ir ar kompas tiesiog plug&pla ar "prisirisa" kaip kai > kuriu naujesniu auto...? > kompresija nematuota, zvakes ir laidai buvo keiciami....