Gal ne visi ventiliatoriaus greiciai veikia? Su kompu butu gerai pracekint, nes daug reliu ir visokiu kompiniu nesamoniu. Termostata tikrink pvz ryte trasoj, kad nekristu zemiau kokiu 85. "BigM" <mindaugask_NOSPAM@centras.lt> wrote in message news:h7oc47$los$2@trimpas.omnitel.net... > hmmm > pirkau naują su korpusu, tiesa, kaina mažesnė nei nurodei, bet tipo > originalus. Tai va ir nesueina man galai, ar tai reikės bandyti keisti į > seną korpusą naują elementą, ar į naują korpusą naują elementą. Bet pats > principas man kažkaip nepatinka. Rodos kaista, kaista, paskui krenta žemyn > temperatūra (matomai, atsidaro termostatas) ir paskui šokinėja analogiškai > kaip pas tave. Bet jei pas abu praktiškai 1:1 elgsena, tai gal čia, tipo, > norma? :) > > šalia dar Autodina yra, užlėksiu į servisiuką jų gurų paklausinėti, mažu > įtikinamai paaiškins ir spręsiu ką toliau daryc. > > "Eex" <eex_trint_@dtiltas.lt> wrote in message > news:h7o1sv$3rc$1@trimpas.omnitel.net... >> tai pas mane irgi tas pats. trasoj vaziuojant ~110km/h rodo ~82 >> laipsnius. mieste kartais pakyla biski virs 90. >> ziema teko man termostata keisti (tik termostata, be korpuso), nes >> skydelyje temperaturos rodykle pakildavo vos vos virs melynu bruksniuku, >> ir i salona pute drungna ora. pakeitus rodo kaip kad ir paminejau. rusu >> forumuose skaiciau, kad atseit darbine temperatura turi buti 90 laipsniu. >> pas mane rodo maziau, nes realiai keiciant termostata, reikejo ji keisti >> su visu korpusu (bet brungu biski gaunasi, 270lt kazkur, o ir neturejo >> kai pirkau). pakeitus tik pati elementa, jis nera "pritrintas" prie >> senojo korpuso, ir matomai biski praleidzia, todel ir darbine temperatura >> biski "prasiskiedzia". >