hmmm pirkau naują su korpusu, tiesa, kaina mažesnė nei nurodei, bet tipo originalus. Tai va ir nesueina man galai, ar tai reikės bandyti keisti į seną korpusą naują elementą, ar į naują korpusą naują elementą. Bet pats principas man kažkaip nepatinka. Rodos kaista, kaista, paskui krenta žemyn temperatūra (matomai, atsidaro termostatas) ir paskui šokinėja analogiškai kaip pas tave. Bet jei pas abu praktiškai 1:1 elgsena, tai gal čia, tipo, norma? :) šalia dar Autodina yra, užlėksiu į servisiuką jų gurų paklausinėti, mažu įtikinamai paaiškins ir spręsiu ką toliau daryc. "Eex" <eex_trint_@dtiltas.lt> wrote in message news:h7o1sv$3rc$1@trimpas.omnitel.net... > tai pas mane irgi tas pats. trasoj vaziuojant ~110km/h rodo ~82 laipsnius. > mieste kartais pakyla biski virs 90. > ziema teko man termostata keisti (tik termostata, be korpuso), nes > skydelyje temperaturos rodykle pakildavo vos vos virs melynu bruksniuku, > ir i salona pute drungna ora. pakeitus rodo kaip kad ir paminejau. rusu > forumuose skaiciau, kad atseit darbine temperatura turi buti 90 laipsniu. > pas mane rodo maziau, nes realiai keiciant termostata, reikejo ji keisti > su visu korpusu (bet brungu biski gaunasi, 270lt kazkur, o ir neturejo kai > pirkau). pakeitus tik pati elementa, jis nera "pritrintas" prie senojo > korpuso, ir matomai biski praleidzia, todel ir darbine temperatura biski > "prasiskiedzia".