Tema: Re: Vectros dusliarkes "tiuningas" [kb]
Autorius: Eex
Data: 2009-07-23 12:19:19
vamzdis gimtasis ir taip. gofra ivirinciau i ta vamzdi, ispjoves gabala.
viskas lieka tas pats.
virino nueme vamzdi, prie mano akiu. nes pats palindes po masina padejau
biski krapstytis. liambda i ji isuktas, bet isisuko labai graziai. ir
vibracija ne is to kad variklis blogai dirbtu. o tiesiog vibracija
persiduoda i visa kebula. net soniniuose veidrodukuose vaizdas dreba  tuo
momentu :) ypatingai pradedant judeti is vietos.
kiaura seip nebuvo niekur..... pries tai butu blerbe gi... atluze buvo ten
nuo tu kelniu, bet ten dar uzlieta kazkokia medziaga, tai ant jos dar
laikesi.
man dar itarimas ant pagalviu, kurias keite. bet po keitimo jokios
vibracijos nebuvo absoliuciai. tik sutvarkius dusliarka ji atsirado.
savaitgali jauciu pabandysiu isideti ta gofra. nemanau, kad blogiau bus.
sugadinsiu , tai sugadinsiu... :/