O kodel ir kas atitruko? Spilkes ar pats vamzdis supuvo? Jei antra, tai gal keist reikejo, o ne pjaut (trumpint vamzdi) + virint? Gal vibruoja todel kad musa i variklio karteri pvz? "Eex" <eex_trint_@dtiltas.lt> wrote in message news:h441db$rf$1@trimpas.omnitel.net... > Zodziu vargstu as su savo vectros B dusliarke. butent ta dalimi, kuri nuo > kelniu eina i kataliza. man buvo atitrukusi ta flanso dalis, kur jungiasi > prie kelniu ir barskejo paminkius tapke (varikliui siek tiek vaikstant, > pav.1). ta falnsa suvirino, o taip pat pakeite sferine ivore toje vietoje, > kur vamzdis jungiasi prie katalizo (pav3). kiek suprantu per ta sferine > ivore ir kompensuojamas motoro judejimas minkant tapke. sutvarkyt tai > sutvarke, ale dabar atsirado kazkokia vibracija varikliui dirbant zemais > sukiais. ta vibracija is karto atsirado po dusliarkes remonto, tad manau > kad dabar gavosi, kad tas vamzdis nuo kelniu iki katalizo yra standziai > sujungtas ir kazkodel neturi reikiamo laisvumo, todel per ji ir persiduoda > i korpusa vsa vibracija. > pas mano tevuka yra astra 99', 1.8, automatas (pas mane 00' vectra 1.8 > irgi automatas). palindom po masina. tai ten stovi gofra (pav.2) ir prie > katalizo nera jokios sferines ivores. tad jei imti ir gofra pas mane > invirint toje pacioje vietoje kaip ir astrai? praeitu toks variantas? > aisku ta sferine ivore su visais flansais jauciu reikia mesti naxren. ar > gali ji ten sau ramiai buti? > > > >