Forumuose reiketu atkreipti demesi i pasisakymu data, kuri bus apie 3 metu senumo, tada kainos buvo aukstokos. Siai dienai pakabos detaliu pilni 'srotai' ir ten kainos 'nesikandzioja' o kaip minejau pakaba ypac tvirta, nebent patyrus avarija teks ja remonti. "Pavidalas" <langas@lithuanian-mint.lt> wrote in message news:gsp4hg$sro$1@trimpas.omnitel.net... > pasiskaicius kituose forumuose tai gasdina ta pakaba, kad jei jau reik ka > keist tai kainos astronomines, ir tas variklis... bet gi jei variklis > priziuretas tai gal nieko kad jis ten taip igrustas nepatogiai. > siaip nusiziurejau si modeli del jo konfiguracijos - galines sedynes > nusilanksto, nei per mazas (kaip zafira), nei perdidelis (kaip voyageris), > nieko panasaus nerandu uz panasia kaina. > >> Ypac tvirta vaziuokle, iki 200 000km ir daugiau nereikalauja >> remonto,skardos atsparios korozijai, kopotas aliuminis, jeigu matosi >> rudys sparnuose- reiskia ten buvo remontuota. Silpna vieta elektros >> instaliacija po dugnu (pvz: ABS jungtys), variklis reikalauja pastovios >> prieziuros (skyrstymo dirzo,vandens pompos keitimo), nes jeigu po to >> rimciau ji remontuojant reikia isimti (isemimas per apacia) is kebulo, >> nors jo detales yra pigios. Tai Omegos,Fronteros,Vektros,Sintros variklis >> tipo-X22XE. Duru centrinis uzraktas megsta uzsikirsti, genda informacinis >> ekranas priekineje palangeje. Rato guoliai keiciasi kartu su stebule, >> jeigu negavo soninio smugio (pvz: skersai slystant i saligatvio borta) >> tarnauja iki 300000km. >> > >