Tema: Re: ardena bajeris
Autorius: Audrius K.
Data: 2014-04-13 10:49:49
On 2014-04-12 16:27, pavidalas wrote:
> Remontas - tai filosofija :)
> Pvz nuluzo valytuvo kojele, nupirkai nauja ir pakeitei - remontu
> neapsivercia liezuvis vadinti. O uztruktu ilgiau nei egr voztuva pakeisti.
> Arba ratlankis sulinko - galima bandyti tiesinti (remontuoti), galima pirkti
> nauja (dar geriau visus 4).
> Remontuoti man reiskia taisyti dirbti, zinoti kaip,

Pradekim nuo to, kad reikia "zinoti, kaip". Tai, zinok, kaip remontuoti,
teisingiausiai nurodo gamintojas - nes jis ir sukure, suprojektavo,
pagamino tavo auto. Ir gamintojas atsako, kad tavo auto, remontuojama
pogal jo nurodymus, butu saugi.  Taigi viskas, ka ponas auksciau rasete
, yra visiska nesamone.

Pvz kas garantuos, kad istiesinus stipriai sulankstyta ratlanki, po to
vaziuojant automagistrale 130km/h ir pataikius i mazyte duobele, tas
tavo ratlankis nesubyres galbalais (nes lankstytas, metalas ten jau
itrukes, be to tiesinant atleistas ir gerai nebeuzgrudintas). O
subyrejus gali buti ir keli lavonai...    Tai cia ponas aiskina apie
tokiuos remontus????

Remontas - tai sugedusios dalies radimas ir jos pakeitimas nauja (ar,
blogiausiu atveju) deveta, bet puikiai funcionuojancia) laikantis
gamintojo nurodymu.  Keiciant dali pagal garaziniu "paniatkes" ir
metodikas daugeliu atveju suremontuoti nepavyks - pakeista ar
"suremontuota" dalis laikys tik iki turgaus... Be to, auto gali patapti
ir pavojinga (pvz vietoj pagalviu varzu idejimas, kebulo
"susnargliavimas" is triju skirtingu auto gabalu (pjaustant ten, kur
negalima), naudojimas ne tos auto svarbiu pakabos daliu jas "pritaikant"
ir t.t.)

Audrius K.