Tema: Re: ardena bajeris
Autorius: pavidalas
Data: 2014-04-12 16:27:54
Remontas - tai filosofija :)
Pvz nuluzo valytuvo kojele, nupirkai nauja ir pakeitei - remontu
neapsivercia liezuvis vadinti. O uztruktu ilgiau nei egr voztuva pakeisti.
Arba ratlankis sulinko - galima bandyti tiesinti (remontuoti), galima pirkti
nauja (dar geriau visus 4).
Remontuoti man reiskia taisyti dirbti, zinoti kaip, tureti kuo.
Jo - taisyti turbut tinkamesnis zodis.
O cia as turbut ne i ta foruma papuoliau? I remontininku?

Ai pamirskit...
Taika.