Tema: Re: Reiktu kontaktelio voztuvu rieboksliams pakeisti
Autorius: Sail
Data: 2014-01-23 10:40:59
Tai teoriskai isdyla ir cilindru sieneles. Ka ten su tais ziedais
beprizaisi, jei akivaizdziai laiptas cilindro sienelej stumoklio virsutinej
padety. Kapitalkes reikia, o ta daryt neapsimoka. O ir sake liaudis, kad
detales kapitalkei irgi neilgai lako siais laikais.

As tokiu atveju pakeiciau visa varikli, nupirkau uz 800 lt 30 metu senumo ir
isdejau (cia apie sena mersa kalba).
Dabar ciotkai, tepalo degina mazai, vedasi gerai.