Neziurejau variklio breziniu, bet man (kaip cainykui) svieciasi, kad vienintelis tepalo kelias ant cilindro zvakes korpuso yra rieboksliai. Bent jau kito paaiskinimo nerandu. Zvakes pats galiukas buvo sausas (zvake mirusi). "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:lbpd1e$lnc$1@trimpas.omnitel.net... >o kaip tepalas per gumeles patenka ant žvakės korpuso? > > > On 2014.01.22 16:37, Sail wrote: >> Kodel tokios mintys? >> >> T.y. is kur galetu buti gausiai tepalo ant vienos zvakes korpuso, >> istrauktos >> is variklio? Visos kitos sausuteles. >> >> Kuriasi saltyje puikiai, reiskia kompresija normali, tad ziedams itarimo >> nera. >> >> "kef" <edwardk@takas.lt> wrote in message >> news:lbojum$u3f$1@trimpas.omnitel.net... >>> Greiciausiai bus dengi na veter ir po to reikes keist ziedus. >>> >>> >>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>> news:lbohsb$rct$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Subj, reiktu Vilniuje, neskubiai, variklis 2.0 DTL. >>>> >>>> Jei kas zino, kas tuo uzsiima, buciau dekingas uz kontakta. >>>> >>>> Tepalas po truputi vis dingsta, ir viena is kaitinimo zvakiu buvo >>>> gausiai >>>> tepaluota. >>>> Tad itarimas krito ant rieboksliu. Sveika butu susitvarkyt. >>>> >>> >> >> >