Tema: Re: Insignia benzinines - skirtumai 1.6, 1.8, 2.0i
Autorius: Dainiushas
Data: 2013-05-21 12:26:14
na tai pas benzą transmisijos perdavimas kone pusantro karto skiriasi,
tai ant ratų bus tas pats. pas 1.8T tie 210NM baigiasi taip kažkur prie
5krpm, kur pas dyzelį? :)

Dėl resurso nžn, bent jau tie seni 1.8 tikrai gausiai kantrūs.

O naujesni tai išvis skaičiukai

http://www.autoweek.nl/auto/49442/audi-a4-20-tfsi-180pk