Tema: Re: Insignia benzinines - skirtumai 1.6, 1.8, 2.0i
Autorius: Korke
Data: 2013-05-20 13:43:23
dar ne, o ratus tai 17" butu max, nes su kitais jau atsivazinejau
jaunysteje. O benzas butent ir del triuksmo irgi, ka ten besakytu
salininkai apie "nesijaucia/nesigirdi" - man tai viskas
girdisi/jauciasi. O kadangi masinele ne is salono, tai su salonine
testdraivint manau nera racijos.
Patinka jos isvaizda, serviso krapstukai pas kuriuos jau pora metu
lankausi irgi uz pakaba pliusu jai dave. Todel dabar man tik varikliuku
atsiliepimai domina.