Tema: Re: vectra b stabdziai-ABS
Autorius: ice
Data: 2013-04-05 16:31:33
pries tai dege abs lempute ir ciuoze masina staigiai stabdant ant slidesnio
kelio, dabar dirba abs purto per pedala ir ratai stabdant nesiblokuoja.

Vien zo esu patenkintas kad sutaupiau kruva pinigu kad abs veikia,nes kai
pradejau gilintis i davikliu kaina kas kaip ten eina  tai atsoko fantazija
tvarkytis abs. daviklio nenusipirksi uz 50 lt ir pakeisti jo uz pvz 30 lt
..Tai elektrikai auksarankiai himichintojai padaro pigiau.