Tema: Re: vectra b stabdziai-ABS
Autorius: kef
Data: 2013-03-08 17:29:40
Nezinau. Zinau tik kad skaito klaidas, visokius daviklius bei busenas, bei
leidzia si ta paprogramuot turint carpass koda. Na tai darai rasyma i faila
to kas tave domi, po to atidarai su exceliu ir nagrineji. Ekscelis aisku
geriau toks kuris moka apdorot daugiau nei 65535 eilutes, kitaip tuos ilgus
logus reikia kazkaip retint. Pasidariau sau retinimo programele, nes vis dar
sedziu vis dar ant office xp. Gali po to grafikelius paisyt, gali paieska
naudot reikiamos reiksmes, kaip ismanai. Su ABSu manau nereikia nieko
pernelyg imantraus, tik surast ta rata, kurio greitis perdaug skiriasi nuo
kitu.