Tema: Re: CDTI varikliai?
Autorius: Tadas
Data: 2013-01-11 17:35:29
taip sutinku kad dydžiai nevienodi, manau net mano vectra b hačbekas
didesnė už bmw3
man bmw 5 priekis nelabai patinka ir tokia labai laivas atrodo
vienu žodžiu blažkausi tarp mašinų, pats nežinau ko noriu
kolkas akys linksta į:
vectra c 2.2 dti gts
vectra c 1.9 cdti (dėl kw svejoju ar 88 ar 110) ir jei yra gts
bmw 330 d sedanas
arba bmw 330 xd universalas

pas mane norai vienas kitam prietaraujantys,
Signumas taip didelis, bet aš jį dar žiūrėjau del 3.0 cdti dėl smagumo
330 mažesnis bet man užtektų nes pagrinde vienas važinėju