Tema: Re: CDTI varikliai?
Autorius: MAXX
Data: 2013-01-10 10:10:03
asmenishkai pazhystu zhmogu kuris per toki chiut nebankrutavo :)
dezhe ten blatna buvo 6 begiu su blatna sankaba 50/50 motoras su dezhe piso
smegenus
taip ir pardave su vienu leidzhianchiu vandeni kaushu :)
o ekonomija ten irgi taip 12-14 salerkos mieste

 Best regards,

MAXX
Dodge Grand Caravan'02 3,3
Audi A3 '00 1.8T quattro