tau prie engine reikia ieskoti injector quantity deviation jei as gerai pamenu, ten matysi live parametrus purkstuku darbo. "expresas" <dainius@ekontaktas.lt> wrote in message news:k7av2a$i4b$1@trimpas.omnitel.net... > Gerai, vakare praskanuosiu, o kaip suprasti kad purkštukų darbas geras, > kas turėtų matytis jei geras arba jei blogas, kokie pvz. skaičiai? > > > 2012.11.06 14:00, Vai rašė: >> paziurek temperaturos daviklio parodymus ar kardiogramos nepaiso. Nu ir >> purkstuku darba gali paziureti. >> "expresas" <dainius@ekontaktas.lt> wrote in message >> news:k7atsv$gdr$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai va pamiršau parašyti kad trauka gera, ir ištrinta klaida >>> nebeatsiranda. Važiuoja, traukia visiškai liuks, tik įmetus laisvą >>> pavarą nori gesti, pulsuoja, bet tik - kai jau sušilęs variklis. >>> Kol drungnas ar šaltas, gesti nebando ir nepulsuoja. >>> >>> kur čia gali būti sliekai... >>> >>> >>> 2012.11.06 13:01, erniss rašė: >>>> Yra op-come punktas DPF saturation level. Jei darai priverstine >>>> regeneracija OP-comu, po regeneracijos nustatomas saturation level 70 >>>> %, >>>> kad uz keliu simtu kilometru masina bandytu visgi regeneruotis pati >>>> vaziuojant. >>>> Jei beda su DPF,tai klaida trink netrynes,ji tuojau vel uzsidega. Bent >>>> jau pas mane Vectroj meta klaida del nepavykusios regeneracijos ir >>>> ijungia service rezima-masina vaziuoja,bet netraukia (turbinos darba >>>> isjungia). Sitoj vietoj Op comas ir padeda-istrini klaida,padarai >>>> regeneracija ir toliau laimingas vazineji. >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> 2012.11.06 10:35, expresas rašė: >>>>> sveiki. >>>>> >>>>> kuriasi ok, šalta dirba ok, bet tik pašilusiai ir pavažiavus kelis km >>>>> pradeda pulsuoti apsukos (ant laisvų), ir pvz važiuojant prieš >>>>> sankryžą, >>>>> prieš visiškai sustojant išmetus bėgį nori gesti, matosi krenta >>>>> apsukos, bet sugriebia, užkelia iki koki 1300 rpm, o tada >>>>> krenta ir stovint pulsuoja apsukos 800-1000rpm ribose. >>>>> >>>>> jei kartais nesugriebia, tai užgesta, užkuri, kuri laiką nepulsuoja, >>>>> bet >>>>> po kelių km vėl norisi darytis tas pats. >>>>> >>>>> klaidu dabar nerodo jokiu, žvakės, kuro, oro filtrai pakeisti. >>>>> >>>>> tiesa, atsiradus tokiems simptomams, pajunges per op-com >>>>> ištryniau va tokią klaidą: >>>>> P1900 Particulate Filter Regeneration Cycle Interrupted Several Times >>>>> >>>>> Ar galima per op-com pažiūrėti užsikimšimo lygi DPF? >>>>> Jei taip, koks jis yra normalus/blogas skaičiais? >>>>> Gal čia reiškia neįvykusi regeneracija ir ją reiktų padaryti >>>>> priverstinai? >>>>> >>>>> Gal kas turite kokių minčių ... ??? >>>>> Gal tai net nesusiję su DPF? >>>>> >>>>> Dainius >>>>> >>>>> >>>> >>> >> >> >