Tema: Re: Q: opel zafira b 1.9cdti 2006 pašilusiai pulsuoja apsukos
Autorius: erniss
Data: 2012-11-06 14:02:00
Yra op-come punktas DPF saturation level. Jei darai priverstine
regeneracija OP-comu, po regeneracijos nustatomas saturation level 70 %,
kad uz keliu simtu kilometru masina bandytu visgi regeneruotis pati
vaziuojant.
Jei beda su DPF,tai klaida trink netrynes,ji tuojau vel uzsidega. Bent
jau pas mane Vectroj meta klaida del nepavykusios regeneracijos ir
ijungia service rezima-masina vaziuoja,bet netraukia (turbinos darba
isjungia). Sitoj vietoj Op comas ir padeda-istrini klaida,padarai
regeneracija ir toliau laimingas vazineji.