Tema: Re: perku MID
Autorius: kef
Data: 2012-11-01 18:51:08
Hm, n metu naudojau zafira A su bortkompu. Ir pagal user manuala kazkodel
visada galvojau kad tas vadinasi tid. Gal ir pripainiojau kazka tik idomu
kodel. Betkokiu atveju tokiu daiktu reikia ieskot srotuose arba pas tuos
kurie savarankiskai ardo lavonus.

"Tadas" <tadas.pilukas@gmail.com> wrote in message
> [...]
> norisi kuro sanaudu ir t.t.
>
> pagal mane pas TID kuris nerodo kuro o noriu MID (GID ir CID nedomina)
> pagal tave kaip suprantu pas mane yra TID ir rodo kura :)
>

> cia seip varijacijas radau
> Vectra/Omega iki 96m: laikas; data/radijas; temperatura;
> Vectra/Omega iki 96m: laikas; data/radijas; temperatura; borto kompas;
> Vectra/Omega nuo 96m: laikas; data/radijas; temperatura;
> Vectra/Omega nuo 96m: laikas; data/radijas; temperatura; borto kompas
> Vectra/Omega: laikas; data/radijas; temperatura; borto kompas; telefonas;

>>> ekrana (MID) jame reodo netik laika, temperatura, radija (kaip TID) bet

>>> siulykit