Tema: Re: perku MID
Autorius: Tadas
Data: 2012-11-01 11:43:44
aš kaip sakant nenoriu ginčytis ir bartis :), bet tada man kyla daug
klausimų:
1.kaip pagal jus vadinasi patys paprasčiausi ekranaikur tik
temperatura-radijas-laikas
ir tie kur temperatura-radijas-laikas-borto kompas ir dar telefonas
(pagal jus TID)
2. triple iš anglų tai trigubas (laikas-temp-radia)
3. kodėl visi forumai pilni kad TID keičia į MID, nes visiem labai
norisi kuro sanaudų ir t.t.

pagal mane pas TID kuris nerodo kuro o noriu MID (GID ir CID nedomina)
pagal tave kaip suprantu pas mane yra TID ir rodo kurą :)

čia šeip varijacijas radau
Vectra/Omega iki 96m: laikas; data/radijas; temperatura;
Vectra/Omega iki 96m: laikas; data/radijas; temperatura; borto kompas;
Vectra/Omega nuo 96m: laikas; data/radijas; temperatura;
Vectra/Omega nuo 96m: laikas; data/radijas; temperatura; borto kompas
Vectra/Omega: laikas; data/radijas; temperatura; borto kompas; telefonas;

http://vectra-club.ru/forum/viewtopic.php?f=20&t=64874
http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=48&t=22274
ir foto pridedu pagal googla