Tema: Re: Astra G oro recirkuliacija
Autorius: kef
Data: 2012-08-30 16:55:17
Svarbu atstatyt sukimo momenta. Ten tam aprasyme parasyta kaip. Randi kurioj
pusei polis (su atsuktuvu kur labiausiai traukia ar panasiai) ir atsuki
magneta jei neklystu kad butu ties valcavimo ausu. Paskaityk ta veikala, ten
turetu buti tiksliai parasyta. Pajungi 12V namuose ir patikrini ar gerai
suka, su geru saltiniu pirstais sunku islaikyt. Tada dar patobulini poliu ir
ausu sutapima ir priklijuoji magneta su epoksidke ar igrezi varzta kaip tas
rusas siule, dedi variklio dangteli atgal, prilituoji kaip buvo su 50/50
tikimybe pataikyt kaip turi buti. Nesi i masina ir tiktini ar i gera puse
suka. Jei i gera, uzspaudi galutinai dangteli ir montoji. Jei ne - nesi namo
perlituot kontaktus.
Tas sh man greit po pirkimo sugedo. Po magneto klijavimo daugiau jokiu bedu.
Itariu naujam seimininkui tarnaus ilgiau nei naujas originalas.

Kazkieno iulymas fiksuot sklende yra nesamoningas. Nejau patinka uostyt
visokius kamazus? Juk nevisada gali isjungt ventiliatoriu.