Tema: Re: Astra G oro recirkuliacija
Autorius: klausimas
Data: 2012-08-30 11:22:42
nezinau ar tau taip pat elgiasi, bet man Zafiroj A irgi problema su
recirkuliacija, tai as uzfiksaves, kad imtu is lauko visa laika ir tiek,
neturiu laiko ardinetis vel. Gal kada ir prisiruosiu, nes ima jau ir pats
ventiliatorius triuksmaut - tai prie tu paciu ardymu ir ta reiks ziuret.
Visa diskusija buvo cia (jei nuoroda gerai atsidarys)
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:-X3OyvozP6sJ:www.news.mazgas.com/thread/news.omnitel.net/omnitel.autos.opel/57358+&cd=1&hl=lt&ct=clnk&gl=lt